Tv tittande.

Idag har jag o Maja tittat på tv och då menar jag verkligen det. Hon har legat i sitt babygym men tv:n har varit mycket roligare.
Som när jag var tvungen o stänga ner tv:n, datorn och dra ut alla sladdar för det åskade som sjutton och haglade här. Då blev hon arg. Som tur e har jag en laptop så hon nöjde sig med o kolla på The Big Bang Theory med mig på den :D
Nu somnade hon till tv:n oxå så antar hon brås på mig som älskar serier och filmer :D
 
 
I söndags var Jocke, jag och Maja på Gekås igen. 7 veckor gamal och hon har redan varit där 2 ggr. Jag handlade 2 par byxor, 2 tröjor och 2 par leggings som var stickade och extra varma. Jocke köpte en jacka. Sen blev det lite smått o gott.
Har även beställt 2 klänningar på nätet och hoppas få den ena i morgon. Nu kan man känna sig höst fin.
 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Oj, jag som är 27 år och inte varit där en ända gång! ;)

Så söt hon är!

Svar: Dags o åka för dig med tanke på alla billiga baby saker de har :D Men inte så konstigt du bor ju långt bort o jag har 40min dit :D
Maria

2013-09-19 | 21:54:45
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback