Ny header och bilder.

Nu är den nya headern ihop knåpad. Lite simplare och inte så rörigt.
 
Tänkte som vanligt lägga upp lite bilder på Maja o mig. Hann inte till BVC för o väga henne idag då jag va på återbesök på MVC. Hade lite högt blodtryck på mvc vilket inte e så bra men det ska väl gå ner när mina gravidkilon droppar. Fick även svara på en skala 0-10 hur ja mådde nu och under graviditeten. Kan ju säga att det blev en 2:a under graviditeten. Den va ju inte super kul. Men värt varenda sekund.
 
Får ring ringa bvc om en tid o väga henne i veckan nu. Är ju så nyfiken på hur hon går upp.

Igår var jag på mitt första träningspass efter Maja föddes. 9 veckor efter förlossningen tycker jag e duktigt av mig att ta mig dit. Blev ett afro danspass. Tänker på onsdag testa pilates :D är sååå duktig. 
 
 
Maja i fina onepiecen från Jockes morbror Stefan, Agneta o deras barn.
 
 
Mys i soffan.
 
 
God morgon mamma. En puss kanske?
 
Nu ska jag kramas med Jocke.
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Hihi! Söta lilla tjejen!
Sista bilden, sååå söt! :)
Kram vännen!

Svar: Hon e så söt så :D o en riktig goding med alla grimaser :D snart har du en liten oxå.
Maria

2013-09-30 | 21:22:23
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Heléne säger:

Men söta lilla tös! Ta vara på bebistiden så mycket du kan, det går ju så fort. Se på mitt monster, redan sex år!
Kraam

2013-09-30 | 21:43:54
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback