Lördag.

Idag vart det helg igen. Underbart för då är Jocke hemma med oss hela dagen. :-D
Idag fick vi besök av Mackan, Karin och Klara. Jätte mysigt att prata och busa med barnen.
Helt underbart väder har det varit både igår och idag faktiskt. Sommar väder. Jag njuter då jag missade den riktiga sommaren iår när jag låg på sjukhuset.
Så igår och idag har jag grävt upp en rabatt. Satt massa fula ros buskar och ogräs. Tyvärr tog jag ingen före bild för er som inte sett den. Men här kommer en efter bild.




Skall flytta hit blommor från en annan rabatt som skall grävas ur och rensas. Inget slut på det.
Tyvärr har min fina slänt med stenar som jag lade en hel sommar på och fixa växt igen denna sommaren. Lite tråkigt men får gå loss på den nästa år och hälla mycket roundup på det så allt ogräs dör.

Klippte även lugg torsdags. Fick ett infall :-D men blev nöjd.




Nu ska vi försöka sova lite innan lilla prinsessan ska äta igen.
I morgon kommer Jockes pappa hit och ska hjälpa Jocke sätta taket i badrummet. Sen ska bara 3 lampor upp och så är det klart. Wiiii.

Kram kram



Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Så fin du är!
Duktig du är som jobbar så hårt!

Svar: Tackar. Jag e nöjd.
Maria

2013-09-07 | 22:53:31
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Heléne säger:

Åh vill se hur badrummet blir! Super nyfiken på det! Fin du är med lugg! Kraam

Svar: Kommer bilder framöver.
Maria

2013-09-08 | 10:35:08
Bloggadress: http://Familjenqvist.blogg.se
Emma säger:

Ser att du skaffat horn också :)

Svar: Snyggt va :P horn e det senaste.
Maria

2013-09-08 | 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback