Barnbidrag. :D

Underbart med att barnbidraget kommer lite tidigare än lön :D Så idag åkte jag och Maja till Kinna för och leta ny skötväska då den jag har e för liten. Hittade en på Visko i Skene. Underbar o snygg så man kan ha den som vanlig väska oxå samt den hade ett fack för laptop i oxå. Användbar.
 
 
Var inne på Lindex oxå och hittade lite kläder på rea :D men till Maja då såklart. 
 
 
 
 
 
 
Passar kanon i färg till alla byxor jag har från Kappahls Newbie märke. :D
 
Nu ska jag leka lite me Maja i babygymmet o kolla Khloé och Kourtney takes Miami.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Heléne säger:

Åh vilken snygg skötväska! Den hade jag kunnat tänka mig att ha som en vanlig väska! Jätte fin verkligen!

Svar: Verkar inte vara någon som genom mitt inlägg fattar att det är en vanlig handväska. Men e dö nöjd. Den e skit snygg o massa plats..o har ett fack för laptop så e en extra bra ficka man kan ha saker i.
Maria

2013-09-24 | 10:35:40
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback