Stockholm

Nu är vi ju hemma igen. Vi har varit i Stockholm då Jocke behövde åka upp och jobba. Han ville inte åka ifrån Maja så länge och vi ville inte vara ensam så länge heller. Så då åkte vi med. På måndagen vart det kallt 6 plusgrader men strålande sol. Vilket var skönt. För då kunde jag ha solglasögon för det behövde jag då jag natten till måndagen fick ögoninflammation. Men vi promenerade en hel på söder och gick i lite olika köpcentrum och saluhall. Vi hade det mysigt. Vi blev även uppgraderade på hotellet till en junior suit. Så vi hade sovrum och vardagsrum och toa och hall. :-D 2 tv apparater, vatten kokare och trevliga tvål /duschkrämer :-D
 
Sovrummet
 Vardagsrummet  
Trevliga produkter
Promenad första dagen på smågator På tisdagen regnade det tyvärr. Hade tänkt ta båten över till djurgården men var grått och trist. Men vi gick till gamla stan och strosade. Gick även till slottet och kom lagom till vaktavlösning.
Högvakten.
 
Och så gick Maja på café för första gången. På onsdagen så var vi tvungna att checka ut på morgonen så jag o Maja lämnade av Jocke och åkte till kista Gallerian. Vi busade lite i bilen emellanåt oxå.
O så hittade vi Footway outlet. Men tyvärr hittade jag inga skor. Men Jocke hittade ett par snygga. Sen var det dags att åka hem. Maja skötte sig kanon i bilen och sov hela vägen. Kunde inte blivit bättre. Nu ska jag sova för i morgon ska vi kolla på offroad tävling. Kram kram

Kommentarer
Heléne säger:

Saknar dina uppdateringar här på bloggen!
Ni verkar ha haft det mysigt i Stockholm.

Kraam

Svar: Var så jäkla gött o vara där uppe. Vill tillbaka :-D
Maria

2013-11-03 | 07:49:12
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback