Gårdagen.

Får berätta lite om igår då jag idag inte kommer göra något. Har så ont i halsen idag så jag o Maja slappar. Jag hade ju tänkt träna idag oxå men det blir det inget med.
 
Men igår var vi ute på promenad. Gick en bit bort mot Öxnevalla. Underbart väder. Trots att det blåste kallt kunde man gå utan jacka.
Blå himmel och strålande solsken.
 
 
 
Vi har faktiskt strålande solsken idag oxå men orkar verkligen inte gå ut. Kanske går utanför dörren en vända med Maja då jag ska plantera en kruka som står där.
Handlade ljung o prydnadsgräs igår på Granngården. 6 för 100:- på ljung. Bra pris. Försöker fixa till entren lite så man kan sitta o mysa där under hösten, vintern och våren. Om det regnar o blåser e det mysigt att sitta där och dricka kaffe. Så när det e klart lägger ja upp en bild på det.
 
Gick runt lite med Maja i Babybjörnen igår oxå för ibland funkar det bättre när hon behöver sova, men inte ville hon somna inte.
 
 
Oj nu börjar hon vakna här. Så snart e det nog dag för lunch för henne.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Vilken fin utsikt på promenaden!
Å söta Maja också!!

Svar: Ja åkrar och kossor e underbart o se.
Maria

2013-10-02 | 18:01:46
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback