Fredag.

Idag e det väl likadant som igår. Vi är båda förkylda. Hoppas verkligen Maja blir bättre snart. Tycker så synd om henne. 
Bvc sa till oss att hon kunde sova i babysittern på dagarna så hon kom upp med huvudet för att lätta nästäppan.
Så hon sover varannat i den o sen på mig. 
 
 
 
O igår fick en kompis till mig äntligen sina två tvillingar. En liten Agnes och en Vincent. Eller så små vart de ej. Var ju större än Maja var. Vart en strulig förlossning men vi är så glada att allt gick bra. Nu hoppas jag hon kan njuta till max. Stort grattis till dig Eva nu är du 8:a barns mamma. :D
 
Vi funderar på o åka till Stockholm. Jocke ska upp 3 dagar och jobba och jag har ingen lust att vara ensam 2 nätter med Maja än. Så tänkte vi kan ju följa med. Så kan jag o Maja göra stan osäker :D
Ska bli spännande inte vart där uppe på många år och är ett tag sen jag hade semester och kunde åka nånstans.
 
Nu skall jag kolla vidare på Vänner. Har laddat ner de förlängda avsnitten så e ju lite nytt i varje avsnitt. Super kul.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Milina säger:

Sötnos!

2013-10-12 | 00:56:44
Bloggadress: http://milina.blogg.se
Eva säger:

Tack vännen! ❤️

2013-10-18 | 21:51:57
Bloggadress: http://mammabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback