Lugn dag.

Idag har det vart lugnt. Jag och Maja åkte till Kinna för att handla fler tryckknappar till vagnens lock. Hon somnade när jag åkte hemifrån och sov som en gris i 3h så fick jag väcka henne då hon annars vaknar sent på kvällen och är pigg.  
 
 
På eftermiddagen kom mamma/mormor på besök. Vi drack kaffe och mamma lekte med Maja medans jag bytte till vintergardinerna i vardagsrummet. 
 
Nu på kvällen skall jag sätta i de sista tryckknapparna samt byta jord i en kruka sen blir det inte mycket mer. 
 
Jag fixade oxå till en liten hörna att tända ljus för Malte här hemma. Hade en i sovrummet innan men blev inte bra efter spjälsängen och skötbordet kom in. Så ordnade upp i fönsterna lite samtidigt. 
 
 
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Helene säger:

Vad fint du gjort för Malte! Ser att Maja växer så det knakar! Vad har hon för storlek nu? Har du hunnit att testa overallen ni fick? Nyfiken på hur den passade :-)

Ha en bra kväll!
Kraam

Svar: Hon har 56-62 nu. Japp hon har haft den. Är lite svår att få på bara. Ganska hård o så och man kan bara få på den över huvudet. Men hon hade den i Stockholm. :-D
Maria

2013-11-04 | 19:24:27
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback