Dagens påhitt.

Idag har vi testat Sittdelen till vagnen då hon inte är förtjust i liggdelen. Hon verkade trivas mycket mer med att kunna se mig och ut. Kan ju inte vara kul att bara titta upp i suffletten. 
Finns 3 lägen i vår vagn. Helt liggande halvt sittande och helt sittande. Kanon. 
 
 
På kvällen har jag målat första lagret i taket i Majas rum. Ett lager till sen ska listerna målas och sen tapeten upp. 
Sen är det dags för det roliga. Inredning. 
 
 
Så nu har jag så ont i armarna av allt målande. Kommer ha så träningsvärk i morgon så vet inte hur jag ska kunna lyfta Maja ju :-D 
 
Nu har vi alla 3 duschat tillsammans så nu är vi rena och fina inför natten. Maja har somnat på pappas mage. 
 
Kram kram 
 

Kommentarer
Heléne säger:

Kommer att bli hur fint som helst i Majas rum! Har ni valt tapet än? Förstår att det är tråkigt att bara kolla upp på en sufflett. Hade med blivit uttråkad av det ;-)

Kraam

Svar: Japp blir den på rusta som e randig i ljusblå,vit,grön,rosa,mörkrosa.
Maria

2013-11-13 | 22:41:50
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se
Karin säger:

Fint det blir 😊

Svar: Ja det kommer bli kanon sen, nu är ju taket mest flammigt :D
Maria

2013-11-14 | 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback