sjukhus.

Får nu uppdatera bloggen. Inte blivit av då vi ligger på sjukhus. Inte orkat direkt. Men nu har det gått en vecka så är dags nu. För en vecka sedan åkte vi till östra sjukhuset i Göteborg då jag hade mer sammandragningar än jag borde ha då jag bara var i v 24+6 men har en svag livmodertapp som krympt under flera veckor. Nu blev det mer akut och det såg ut som om hon var påväg ut. Fick värkhämmande medicin och kortison sprutor för att lungorna ska mogna på henne. Nu har hon stannat kvar en hel vecka till i magen och vi hoppas hon stannar några veckor till. Stannar hon över v27 flyttas jag till Borås sjukhus då de har neonatal från v 27. Här på östra tar de bebisar som föds från v 23. Ska försöka uppdatera lite bilder och iallafall. Sängläge är det som gäller :-D Ctg kurva gjordes när jag kom in med sammandragningar. Magen förra veckan. Börjar bli stor. Dagens info i gravid appen i min telefon. Kram kram

Kommentarer
Heléne säger:

Vackra du med din fina mage. Det klär dig verkligen att vara gravid! Nu får hon verkligen stanna ett litet tag till. Men nu är du en bra bit på vägen. En stoor kram från mig

2013-05-18 | 08:20:26
Bloggadress: http://Familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback