Ensamt

Idag e det ensamt på sjukhuset då jocke har kurs. Tur nog har jag en super go barnmorska som är i min ålder som kommer in och pratar med mig med jämna mellanrum. Hade blivit knäpp annars.
Börjat kolla en ny serie som heter Drop dead diva. Ganska lätt och underhållande faktiskt.


Vi funderade på vad folk gjorde förr när de låg på sjukhus. O inte hade internet eller knappt tv. Dö segt då ju.
Sitter o längtar efter lunchen redan
Är ju dagens höjdpunkt att äta :-D

Hittade mascaran äntligen så ser piggare ut nu. :-D



Kram kram



Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Tjusigt med mascara! Att du orkar! Jag orkar inte använda det! Så jobbigt att tvätta bort! ;) Lat, jag vet! :)

Svar: Vattenfast haha men inte så vattenfast på fransarna men mer fast på huden under hehe. Får ju göra de lilla man kan för att känna sig mindre sjuk. Bara ligga här o ha deras fina nattklänning gör ju att man känner sig sjuk o de e ja ju inte.
Maria

2013-05-22 | 20:09:24
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback