Tulpaner.

Idag var solen ute. Underbart. Så jag begav mig iväg till lilla Kinna för att handla lite och gå runt i solen. Var inne på Blomster jätten i Skene och handlade lite lökar och penséer till lillkillens grav. Blir fint att ta bort tomtarna där och få in lite vår känsla.
Handlade oxå lite tulpaner till mig själv och gjorde en liten installation. Vad tycker ni?
 
 
 
Ni skall även få en liten egobild på mig i dagens vårspirit.
 
 
 
Hoppas det går att plantera i krukan vid minneslunden bara så den inte e hel fruset än. Då får jag la ta hem den så jorden tinar. Men annars skall jag ta lite bilder och lägga upp dem här senare så ni får se.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
elin stridh säger:

great :D

2013-03-08 | 14:19:33
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Anonym säger:

Åh vilka fina färger på naglarna!
Och jättefin planering till minneslunden!
Kram kram

Svar: Tack så mycket. Tyvärr dog ju pensén då de var för kallt några nätter så får plantera om tror ja.
Maria

2013-04-04 | 21:14:49
Bloggadress: http://sarahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback