Svetsning på hemmaplan.

Min man behövde hjälpi garaget med och svetsa lite på bilen och på den nya buren de skall sätta på den. Är en skogs bil :D
Så vart första riktiga svetsandet utanför skolan. Lite läskigt och speciellt på tunnplåt som är 1mm. Vi har inte svetsat i tunnare än 3mm. Så lite svårare.
Hade kunnat bli snyggare men första gången i tunnt får bli som det blir. Bättre lite fula svetsar än att man bränner hål.
Här skall ni få se en bild på buren.
 
 
När jag svetsade på bilen fick den stå utanför då den ej går in i garaget och det blåser en del vilket e väldigt svårt att svetsa med Mig/Mag då skyddsgasen blåser bort. Men blev helt okej.
 
 
 
 
 
Men nu skall jag värma upp mig i soffan. Vart kallt ute. Inte direkt vår än.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback