Söndag och snuvig.

Vaknade även idag och var slemmig och hostig. Att det aldrig går över. Är så jobbigt att va halv förkyld för man har ju inte full energi. Och inte blev det bättre att man vaknade och så fanns det snö ute igen.
Igår fanns lite mer energi för då hade vi ju strålande sol. Så blev lite solande i lä.
Jag klippte våran idegran igår för den har blivit enorm. Ni ska få se en bild efter klippning och då har jag ju nästan klippt bort halva busken. :D de växer som satan.
 
JA den blev inte formklippt men den ska va lite vild :D Hittade inte min sekatör så fick ta trädsaxen så vart ju skaft på 50cm vilket inte e lätthanderligt vid formklippning.
 
Idag har jag planterat mina 2 avokadokärnor i hopp om att få 2 fina växter. De kan gro på 3 veckor men oxå 3 månader så nu gäller tålamod. Men det skall nog bli bra. Gjorde små växthus av fryspåsar :D
 
 
 
Förhoppningsvis ser de ut så här efter ett år ungefär.
 
 
I morse fick jag en fin liten hälsning av min man som var ute och arbetade på gården. Så han hade varit uppe några timmar mer än mig. Kom in i köket för att finna denna lilla söta kärlekshälsning.
 
 
Ha en super bra söndag alla.
Kram kram
 

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-18 | 17:20:43
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback