Sjuk och sur.

Vart hemma i 2 dagar nu med värsta förkylningen. Har whisky röst och hosta. Hade beställt en fjärrutlösare till min systemkamera och den kom idag. Blev jätte glad då jag vill kunna ta fina enklare bilder på mig själv med outfits och så. 
Hittade inställningarna och fick igång allt. Gick och hämtade stativet......ja då blev jag sur. Hittar inte hållaren man skruvar fast på kameran som man sedan klickar fast på stativet. E ganska värdelöst utan den. Funkar ju inte då.
Så nu surar jag till max. Måste köpa ett nytt stativ eftersom det e ett billigt o gamalt stativ så reservdelar går ej att finnas.
Blä säger jag. Ville kunna ha lite kul nu när jag va sjuk o allt men man blev ju bara grinigare.
 
Hittade dock denna i rabatten som e lite mysigt iallafall.
 
 
En ensam liten krokus.
 
Nu skall jag leta lite mer efter fästet men tror ej jag kommer finna det. :(
 
Kram kram

Kommentarer
Malin -Änglamamma säger:

Kul att du hittat till min blogg.
Beklagar så att ni inte heller fått behålla er son hos er på rätt sätt!! <3
Det värmer i mitt mammahjärta att du tagit dig tid att läsa om vår lillkille, vår ängel, Emil!
Hur länge sedan är det er son föddes?
Många kramar!!!

2013-03-26 | 19:10:49
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Malin -Änglamamma säger:

Men vad tråkigt att du är sjuk! Så långdraget den här säsongen!! Jag var sjuk nästan 1 månad! Det tog aldrig slut!!!
Hoppas du mår bättre snart!!

Svar: Ja segt med förkylning. Speciellt när man blir hemma och inte kan gå till skolan. Men viktigt att bli frisk annars åker man på nån annan skit direkt.
Maria

2013-03-26 | 19:12:47
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Malin -Änglamamma säger:

Men vad tråkigt att du är sjuk! Så långdraget den här säsongen!! Jag var sjuk nästan 1 månad! Det tog aldrig slut!!!
Hoppas du mår bättre snart!!

2013-03-26 | 19:12:47
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Helen säger:

Usch! Krya på dig tjejen!
Jag är på väg att bli kvitt just allt de där

Svar: Jobbiga är att när jag väl tror det e på väg bort slår det till igen. Hostar o värker i hals, öron och huvud. Man har varit piggare.
Maria

2013-03-27 | 21:28:34
Bloggadress: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback