Mysig söndag.

Igår åkte Jocke och jag ner till Varberg för att handla lite. Solen sken men tyvärr var det svinkallt. Vi stannade iallafall till på en italiensk resturang som heter Invito i Varberg och åt en god lunch/middag. 
Man fick lite vår/sommar känsla att sitta där inne och se solen ute och äta gott. Nu längtar jag riktigt mycket.
 
På vägen hem stannade vi till vid minneslunden och tände ljus och ställde tillbaka blommorna jag planterat om. Ville få bort den tråkiga ljungen och få till lite vår och påsk känsla i krukan. :D
 
 
Hade igår sjukt ont i ryggslutet. Har det fortfarande. Hugger varje gång jag rör mig. Jobbigt. Inte fått så mycket sömn. Har studiedag idag och hade tänkt ut och kanske kolla runt lite i affärer men orkar inte med ryggen så får bli lätt städning, eldninng och ta små promenader.

Sitter fortfarande framför tvn men har iallafall målat naglarna. :D
 
 
Nu blir det till att göra lite ryggövningar för att lätta ryggen lite och sen kanske lite kaffe i solen. Får ta på mig massa då det e ganska kallt än.
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback