Fortfarande sjuk.

Ligger fortfarande kass. Helt galet e inne på 6:e dagen nu. Igår sov jag mest och vilade. Det va skönt. Fick lite sällskap av Elvis när jag sov.
 
 
Är så underbart när våren och solen kommer för då vill alla hönsen ut och sandbada och ligga i solen. Så söta. Men på håll trodde ja först vi hade 9 döda höns hehe.
 
 
Får ju uppdatera lite vad som hänt i veckan nu när jag varit så dålig på att skriva under min sjukdom. I onsdags tror jag det var så kom vårt badrumsgolv. Äntligen. Det skall ju ligga och brinna i 2 månader innan plattsättaren kan komma och flytspackla. Så det blir nog bra de här.
 
Idag blir det nog lite påskmiddag hos svågern med familj och i morgon påskmiddag med min släkt. Massa som skall hinnas med under påsken. Sen har jag lov nästa vecka så då hinner jag bli riktigt frisk iallafall.

Kram kram

Kommentarer
Malin -Änglamamma säger:

Men åå har ni höns?!!! Vad härligt! Äter ni egna ägg då varje dag?

krya på dig nu sjukling!

Kram <3

Svar: Klart vi har höns :D man kan inte ha en gård utan det :D Ja vi får ägg varje dag men kan inte påstå att jag äter det varje dag. Blir en del bakande när det är för mycket ägg över :D
Maria

2013-03-30 | 11:34:37
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback