Dags att sova.

Efter en lång dag ligger jag nu i sängen och ska börja läsa min nya bok. Köpte den på bokrean idag. Tycker omslaget passar mig till max.



Idag har vi köpt en duschkabin till badrummet på övre plan. Kommer bli kanon. Kommer installera den i morgon.
På kvällen såg vi filmen The Hobbit som var skit bra. Har läst boken så vet ju hur den går ungefär. Men efter 2h 40min då filmen var slut blev jag galen då jag insåg detta bara var första filmen av flera. Hatar att behöva vänta på nästa del. Men inget att göra åt det nu.
Åt min första semla på flera år. Hittade soja grädde i affären. Helt okej väldigt söt bara.
Ne nu blir det till att läsa är nyfiken på nya boken. God natt.

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback