Lördag.

Idag har vi vart på förlossningen en vända då jag haft lite värkar. Men va inget på gång just nu men antar det närmar sig nu. I morgon är jag i v29+0 vilket känns tryggt. Vi fick även komma upp på neonatal avdelningen och se hur det ser ut. Vi fick kika in i intensvivårdsavdelningarna med massa kuvöser osv. Lite läskigt att snart kommer vi få ligga där uppe och vaka över henne utanför magen.
Men det skall väl gå bra.
 
Nu när jag är här på sjukan kollar jag ju en del på serier och filmer. Så började kolla på Hart of dixie. Gillar verkligen den. Är att rekomendera till tjejer då de e mycket känslor och drama :D
 
 
 
O ikväll kommer första Sex and the city filmen på tv undra om ja kan övertala Jocke till o se den. Han har ju redan varit tvungen att se den en gång. Men igår kollade vi en film som han gillade.
Jaja vi får se hur det blir. Är bara glad att ha honom här som sällskap.
Han köpte häromdagen en kortlek o ett uno samt yatzy. Så vi har spelat lite. Vilket e roligt att fördriva tiden med.
 
Kram kram

Kommentarer
Heléne säger:

Hoppas tösen stannar i magen ett litet tag till. Bra att ni fått komma på ett "studiebesök" på neonatalen så att allt inte blir helt nytt och främmande för er. Tänker på er varje dag! Kraam

2013-06-10 | 07:12:10
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback