Hemma igen.

Igår fick vi åka in igen till förlossningen då jag hade regelbundna värkar från halv 5 på morgonen. Väl inne lugnade det sig och jag undersöktes. Livmodertappen var lite påverkad så min läkare ville inte skicka hem mig.
Så tillbaka på patient hotellet var vi. Men i morse gjordes en ny undersökning då de vart lugnt under natten. O tillståndet var stabilare som innan så vi fick komma hem igen.
Sätter det igång igen e det in o få bricanyl.
På söndag är der v32+0 o då e det ju bara 2 v tills de inte stoppar mer.
Kan det inte bara vara lugnt tills dess. För detta velet med värkar in stoppa med bricanyl, lugnt, värkar, stopp med bricanyl, om o om igen vill jag ej.
Antingen får det vara dags eller inte. Tar på krafterna att ha värkar så. Räcker med alla sammadragningar jag har varje dag o haft sen v15 typ.
Jaja men nu håller ja tummarna det e lugnt lite till o så e de ny undersökning på onsdag.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback