32+0.

Idag gick jag in i v33. Alltså 32+0. Wiii nu e det bara 2v tills de inte stoppar det med medicin om hon vill komma. Längtar så. O då får jag även röra mig lite mer o det ser jag fram emot mycket. Tror dock hon kommer vilja stöka innan så jag får åka in massa o stoppa. Då redan denna vecka har vi vart inne 2 ggr pga värkar o jag idag igen känner lite små känningar. Så längtar till de ej stoppar för då drar de igång så kör vi.
Här kommer bilder på magen från idag. Den har växt en del men hon är ju närmare 2kg nu.
 
 
 
 
Så nu håller vi alla tummar det håller sig lugnt i 2 veckor så det inte blir en massa åkande fram o tillbaka. På onsdag e det ny undersökning. Så hoppas vi på lugnt och stabilt läge.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer
Heléne säger:

Fina magen! Hoppas hon stannar några dagar till eller någon vecka till :D

2013-07-02 | 19:59:05
Bloggadress: http://Familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback