Måndag

Då vart det måndag igen :D inte för det gör mig nån skillnad jag e ju hemma ändå :D
Har varit hemma nu i 10 dagar o vi har njutit till max. Har njutit i solen och gjort utflykter till Göteborg för o förbereda det sista för bebisen samt förbereda de sista för det nya badrummet.
Nu väntar vi bara på rörmockaren ska sätta in o fixa allt vatten. Sen e de elektrikern. O så sist sätter vi dit taket sen e det helt klart. Galet. 
Vädret har varit kanon här. Men man märker att det behövs vattnas ute e så super torrt. Så blir väl mitt lugna projekt idag.
Gick idag upp tidigt för jag kunde inte sova när jag väl vaknade vid 6. Vart så irriterad på våra grannar sen igår kväll. O kunde inte släppa det med alla mina hormoner. Så låg och irriterade upp mig själv.
Vi har ju i 3 år sagt till dem ett 4-5tal gånger att de får ha koll på deras hund o inte bara släppa ut den o låta den göra va den vill för den skiter på vår gräsmatta. O igår gjorde den det igen. Va sent och började bli mörkt. Vet ej om de ej trodde vi skulle se den.
Men e så jävla respektlöst. Antingen får man ju träna sin hund. Vilket e det ända alternativet om man nu ha hund. O om man e lat som dem får man ju för fasen ha koppel eller staket runt huset.
Så ska dit idag med mina gravidhormoner skälla ut dem rejält för nu har de fått changser till max. O annars vet ifan om man kan men anmäler jag dem för nåt.
Gah va arg ja e. Ni kan förstå att jag ej kan sova haha.
Ne nu skall nu få några magbilder från igår då det var v 35+0.
 
 
 
Ne nu ska jag äta upp frukosten o försöka lugna mig lite innan jag våldgästar dem senare.
Kram kram
 

Kommentarer
Malin -Änglamamma och gravid säger:

Du är så fin!

Usch för hundbajs på tomten!
De får sätta upp staket tycker jag!

Svar: Jag kommer gå o skicka över alla mina gravidhormoner. Är vansinnig.
Maria

2013-07-22 | 09:36:28
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Heléne säger:

Åh vad vacker du är! Det klär dig verkligen å vara gravid! Skäll på dom ordentligt! Kraam

2013-07-22 | 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback