Hemma nu igen.

Nu har vi fått permission igen. Hoppas vi får några dagar av lugn och ro men man vet aldrig. På lördag tar jag sista dosen medicin så vi får se hur fort det går sen. O på söndag e det ju 34+0 så e bra. Då får jag röra mig lite mer oxå. Sen har vi undersökning på onsdag igen och då kanske vi kan se nån skillnad av att jag gått av medicinen. 
Vi tog en snabb tripp till Ullared idag för o handla det som bebisen behövde. Snabb tripp på 50 min. 1 timme innan de stängde så vart lite folk.
Handlade det mesta även en babybjörn bärsele för 700:-
O trots det gick allt bra på 3400:- O då har vi allt från täcken o kuddar till skötbords skydd, nappflaskor, skötväska, filtar mm mm.
Så nu har vi väl de mesta. Kläder e lite dåligt men vi vet ju inte hur stor hon e. Väntar o köpa babygym dock o babysitter. Men det kan vi ju vänta en månad med eller 2 utan problem.
Ska ta lite bilder på allt sen. Tog bara 2 snabba så man ser hur mycket de e.
 
Välfylld o då e de den stora väskan som nästan e en meter lång :D
 
Balja mm.
 
Mimi var glad att mamma var hemma.
 
Bild från i veckan. Lite tungt e det allt.
 
 
Ska sortera upp allt snart o ta bilder så ni får se va det blev för shopping. Men nu ska jag vila.
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback