Gravid spa.

Nu när det är så varmt o man närmar sig slutet av graviditeten så börjar fötterna svullna. Helt groteskt ju.
Är inte mina fötter längre.
Så kör med gravid spa i trädgården. En balja och jocke med trädgårdsslangen är en bra kombination.



Vi klippte eller mer sågade på vår blodbok. Var en gigantisk buske från början. Varför mam väljer ett träd till o ha som buske förstår jag ej.
Den hade blivit så stor så det gick inte o klippa den mer. Så den fick bli ett träd helt enkelt.
Super mysigt.



När vi höll på o klippa trädet kom jag åt en gren med magen lite lätt. Inte alls hårt. Men magen e ju lite uttänjd :-D så fick värsta rivsåret.



Kram kram



Kommentarer
Helene säger:

Fungerade det med att ha fötterna i kallt vatten? Det gjorde det för mig iaf :D
Vad fin boken blev, vart ju mycket bättre än en enoooorm buske. Kraam!

2013-07-26 | 22:15:00
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback