Grattis Malte 1 år.

Idag är Maltes 1 års dag. Kan inte förstå att det gått ett helt år sedan du föddes och blev en underbar liten ängel. Att man skulle klara av detta första år trodde jag aldrig från början. Visst har det varit super jobbigt i perioder då jag saknar dig massor, och tycker att allt är så orättvist. 
Hoppad detta året blir lättare och gladare. Ska lägga upp lite mer bilder senare då jag vart i minneslunden och tänt  ljus och fixat hans lilla kruka. Men än så länge får ni nöja er med gamla bilder.
 
 
Kram kram

Kommentarer
Malin -änglamamma säger:

Grattis Malte på 1 års dagen! De andra änglarna har kalas för honom idag! Tårta, ballonger och presenter! <3

Svar: Ja jag hoppas verkligen det :D
Maria

2013-04-23 | 15:03:21
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
Emma säger:

Kram från oss

2013-04-23 | 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback