Dags med uppdatering.

Har inte uppdaterat på över en vecka nu detta är dåligt. Får skylla på att jag börjat jobba igen. Blev en del förra veckan. Första dagen tillbaka jobbade jag ju 12h så fick ingen smygstart inte. Sen jobbade jag helgen oxå. Är ledig idag men jobbar ons-fredag igen. Sen e det ledig helg. Wiiii.
Har inte hunnit med så mycket. Vart ganska trött efter jobbet. Man känner ju att man haft semester i 5veckor. Phew blir så trött för så lite.
Men har gjort klart en barnvagnsmobil som jag virkat på ett tag. Så här slutade den. Skall bara fästa band i ändarna så jag kan hänga upp den.
 
 
Idag har jag knappt gjot nåt. Var och hälsade på mamma på nya jobbet i Kinna. Var nämligen tvungen att hämta mitt nya körkort i Skene på posten där.
Tog ett kort utanför deras kontor för det låg så fint nere vid Viskan.
 
 
Nu skall jag ta det lugnt och virka klart mina mormorsrutor. Sen blir det sängen tidigt då jag e förkyld och trött som sjutton. Sen e det jobb i morgon igen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback