Skola trots höstlov.

Vi fick inget höstlov som alla barnen. Men det e bra det för nu hinner vi med allt vi skall. Är dock väldigt tyst och tomt överallt. Tyvärr är ju inte fiket öppet så man får ta med sig kaffe på morgonen eller flörta med Andreas (läraren).
Idag lyckades jag ta mig igenom 3 uppgifter så nu har jag en kvar innan jag har 2 examinationer på denna kursen. Sen e jag klar med MMA kurserna/pinnsvetsning. Sen blir det att gå över till MIG/MAG. Är 2 kurser där med men e lite lättare med dem.
Här skall ni få se lite bilder från dagen.
 
Tomt i korridoren.
Rörsvets i PF läge. Alltså stigande svets.
 
Samma svetsning bara större rör.
Pose i nya frisyren :D
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback