Shopping.

Var ledig igår och bestämde mig för att shoppa lite nytt inför vintern. Så åkte upp till Borås. Fick ett presentkort på Hm på födelsedagen så blev lite handlat där.  Sen blev det Deichmansko oxå. Älskar deras skor.
 
Snyggt va. Älskar skorna de e så sjukt bekväma. Köpte även en ny klocka då min Suunto pajjat och jag använt min Rusta klocka.
Sen märkte jag igår kväll att det var hål i ena byxan så fick åka till Kungsbacka och byta dem på HM där. Då råkade jag handla lite mer, Vart inne på Gina Tricot och handlade en blus och örhängen.
 
Svårt att se kanske men fjädrarna är mörklila.
Har annars idag färgat ögonbryn/fransar, kört ansiktsmask, målat naglar och druckit vin. :D Mysig hemma kväll. Vi var ute i Varberg igår och åt och hälsade på bekanta vilket var super trevligt. Hade gärna gått ut o dansa ikväll men tror inte Jocke e på och min nya klasskamrat han skulle till Gbg så han va inte på heller. Hade hoppats på honom och hans tjej. O Kinna krog kanske :D Ja ja en annan gång kanske. Nu skall jag äta lite.
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback