Lite bilder från idag.

Tänkte lägga upp lite bilder från idag. Min snygga pimpade hjälm bl.a :D
 
 
Satt ute i solen på rasten. Var helt underbart med lite sol. Men nu har det kommit lite regn :(
 
Ser nästan ut som vår. :D
 
Fick idag börja med rörsvets, Yay så kul att komma vidare. Skall nog gå vägen de här. Ni skall få se de 2 första svetsarna jag gjorde.
 
 
Har blivit en o annan blåsa på händer och så. Blir ju ganska varmt. O har droppat en o annan droppe smält pinne på en. Aj va ont det gör.
Gott när de börjar vätska och skit hehe. Svider gott men bara att vänja sig. Får skaffa ny tröjja snart då det e en hel del hål i min nu :D
 
Nu skall jag slappa och dricka vin :D i morgon e jag ledig och skall till frisören sen blir det jobba i helgen. Samt nästa vecka får vi inget lov utan e i skolan hela lovet samt skall jobba nästa helg. Så idag o i morgon får jag slappa.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback