Tillbaka till jobbet.

I måndags var första dagen tillbaka på jobbet efter allt som hänt. Kändes skrämande och jobbigt. På samma gång som man vill ha nåt att göra och träffa folk. Men man känner sig inte redo ändå.
Man vill kunna ta det lugnt lite till men man måste ju komma igång.
Måndagen gick bra trots att det var en lååång dag och jag var helt slut när jag kom hem.
Idag skulle jag jobbat men klarade inte detta pga att jag vaknade och var alldelles yr. Allt bara snurrade när jag gick upp, så fick vara hemma. Har även mått illa pga det.
Känner mig riktigt kass och har lymfkörtlar som e svullna så e nog en elak förkylning på gång.
Hade bara hoppas att det inte skulle vara mer skit nu. Har ju även fått tillbaka foglossningen och det e ju segt nog.
Men men det blir nog bra tillslut.
I söndags fick jag frukost på sängen och ett fint morsdag kort av min kärlek, samt att han fixade hemma spa till mig med badsalt och badskumm samt hårinpackning mm.
Var gott att bli omhändertagen samt bli uppskattad på denna dagen då man blivit mamma och fått en son trots att han ej fick stanna kvar på jorden.
Idag fick vi kossor i hagen. Fick 3 kvigor. Så nu blir det lite liv i hagen igen. Alltid lika roligt.
Kram kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback