Mys fika med Emma.

Idag var jag hemma hos Emma och fikade lite o myste med Wilma såklart. Är så kul att se hur hon växer och utvecklas mellan varje gång. Är bara en vecka sedan sist jag var där men hon reagerar så mycket mer på en nu och ler och skrattar. Väntar på att hon skall börja jollra nu bara  :D. Här kommer lite bilder på hur söt lilla gumman är.
Man kan inte låta bli att bara mysa med henne.
Så glad man kan vara att få busa lite. Hon är så lik Emma när hon var liten. Är nog därför hon är så söt.
Vi e så glada när vi ses :D Förutom Wilma som mest vill sova hehe.
O sova. :D
Nu skall jag slappa lite och elda i pannan då jag måste ha varmvatten. Skall duscha o gör det inte i kallt.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback