Livet går vidare i sorg.

Just nu går det upp o ner. Men för varje dag blir det mer upp än ner o det e ju bra. Men saknaden ligger där hela tiden. Om den månad ungefär kommer vi få askan som vi tänkt gräva ner i en Urnlund här i Horred. Så det kommer bli nära att gå och lägga blommor o tända ljus. Men man kommer ju inte få något slut förrän då känns det som.
Jag har beställt ett halsband till minne av vår lille kille. En silver stav med hans födelsedatum och en silver ängel. Har inte fått staven än men fick ängeln idag. Lite större än jag planerat men helt underbar.
Jag kommer alltid ha de på mig. Här skall ni få se.
Var ute i regnet nyss o hämtade posten. Tog lite bilder på ena rabatten som håller på att växa upp. E min slänt med sten jag arbetade me hela sommaren. Har lite kvar till denna sommaren dock.
Men nu börjar det blomma.
.
.
Nu till helgen e det trädgårdsmässa på Liseberg så hoppas jag kan handla lite fint då. Denna Löjtnandshjärta köpte jag där förra året. Kanske den kan få sällskap av nåt nytt.
Nu skall jag fortsätta slappa. Det förtjänar jag.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback