Lite blandat.

Här blir det nu lite blandade bilder o info :D Idag gick jag upp tidigt. Kl 8. Skulle på loppis i Björketorp. Va i bra tid detta år då jag hann köpa den sista rabarbern de hade. Förra året såg jag när den sista blev såld :( men nu har jag en. Fick arbeta lite för att plantera den dock. Då vi hade en planteringsbänk som var ganska hög och med en kant man kunde sitta på. Men den var så djup så jobbigt att odla i. Har då tagit ner halva höjden på den. O sågat av plank. Men nu är den planterad. O satte bärnät över då jag inte vill ha katterna kissandes i den.
.
Lite folk i rörelse. Tog en kopp kaffe och tog lite bilder. Var helt underbart väder.
Börjar bli riktigt nöjd med rabatten i slänten. Kommer ta tag i resten sedan. Men är riktigt nöjd med hur det tar sig och frodas.
.
Tänkte visa mitt halsband jag fixat som minne av vår lille son. Är en stav med hans födelsedatum och ängeln jag visat innan.
Annars idag har jag rensat bort lite ris från trädet vi fällde. Men behöver Jockes hjälp nu för jag vågar inte köra med motorsågen.
Var kanon väder idag att hänga ut tvätten men kom inte fram till torkvindan för trädet och riset. :D så fick bli troktummlaren istället.
Nu skall jag slappa och virka mer på min bebisfilt. Börjar bli en hel del nu. Blir super nöjd. Då det e första gången någonsin.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback