Vecka 19 redan.

Oj nu går tiden fort. Bara en vecka till ultraljudet. O inte nog med det i dag skall min Emma in på kejsarsnitt då tösen ligger i säte. E så nyfiken på hur det går men inget hört än så får se när hon tittar ut.
Som sagt själv e jag i vecka 19 o inte stor skillnad än. Inte kännt nåt direkt eller blivit mycket större. Man e ju lite nervös för ultraljudet. Man vill ju att allt skall vara som det skall.
Idag e det helt underb art väder ute. Har 20grader i skuggan och 28 i solen så har suttit och gottat mig. Även hängt ut årets första tvätt. Helt underbart. Nu kan man njuta. O de första påskliljorna blommar i rabatten. Helt galet.
.
Annars idag e jag duktig o eldar. Måste ju ha varmvatten. Tog in massa ved igår så vi kan få lite varmt vatten till duschen. Inte kul att duscha kallt. Brrrr. Nu är det dax att hänga ut tvätt nr 2.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback