Oj sicken dag.

Ja nu jäklar har man arbetat på. Började dock med att sola i min nya stol så e alldelles prickig nu. Sen dammsög jag hela huset och städade upp.
Satte ihop vårat utebord som jag köpte i höstas. Så nu kan man sitta ute och äta. Mysigt. Behöver bara köpa ett gäng stolar som matchar sedan.
Efter detta bestämde sig Jocke för att vi skulle börja höjja vårat "lusthus" en meter då han skall bygga om det till ett vedfråd. Detta tog tag och mycket energi då jag hade magsår hela tiden av att jag trodde det skulle falla ihop på oss. Hehe men det gick bra. Lennart, Mari o Tilda kom förbi o tittade på o hjälpte till o det var skönt.
Här skall ni få se hur det går. Halva huset klart.
.
.

Står lite snett nu hehe men en ände höjd men blir bättre sen när andra änden åker upp o en bas e byggd. Kommer bli kanon. Så nu har vi kämpat på bra så blir slappa resten av dagen o kanske hinna klart i morgon med andra änden.
Nu skall vi äta en kaka o titta på tv.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback