Ingen ro trots lördag.

På landet e det ingen vila o ingen ro hehe. Eller jo ro har man men man jobbar på en hel del, men i detta underbara väder e det helt okej att vara ute och arbeta.
Igår släppte vi ut hönsen för första gången i år så nu är våren här. Äntligen. E så kul att se dem sprätta omkring.
.
Igår köpte jag en baden baden stol så har kunnat sola lite idag. Är så underbart att kunna ligga i bikiniöverdel iallafall o få lite sol. Så  har fått massor med fräknar.
Idag har jag vart superduktig och städat balkongen på övervåningen. Lyft all trall och sopat bort alla löv o skit under och sedan har jag tvättat insidan på balkongstaketet. Då jag såg det var mer grönt än vitt. Utsidan får jag ta en annan dag. Här skall ni få se skillnaden.
.
Men nu e det helt vitt Wiii vad duktig man kan vara. E så stolt så skall bli skönare att sola där uppe nu.
Skall städa lite i köket bara sen blir det nog pizza. Gott gott.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback