Baby och barn mässan.

Idag har jag och mamma vart på Baby och barn mässan i Göteborg.
Hittade lite smått o gott. Men köpte inget. Fick lite gratisgåvor dock. Hittade en napplaska som jag kommer köpa lite längre fram. Den var super mjuk och skulle likna ett bröst mer än vanliga.
Den var super mjuk i silicon. Riktigt go att klämma på. Kostade 169:- för denna stora o fanns en för 149:- som var mindre. Man kan köpa dem på www.jollyroom.se de var de första som tagit in dem i sverige tror ja.
Här skall ni få se vad man fick från jollyroom som giftbag.
En bitring, en napp, flera engångshaklappar, o en baby on board skylt.
Från Libero fick man ett startpaket.
Blöjor, baby wipes, hand o ansikts wipes, baby wash o baby loation, bindor o en liten bilderbok i en bra liten väska.
Nu har jag nyss kommit hem o fått med mig 3 höns av Mackan och Karin. Så nu e det fullt i hönshuset. Så nu skall jag bara slapp och ta det lugnt för i morgon kommer Jocke hem igen.

Kram kram alla.

Kommentarer
Helene säger:

Jag fick en rosa bitring och en genomskinlig napp. Blir att lägga det på hyllan tills det är vår tur. Kollade du inte på barnens hus montern? Dom delade ut presenter dom med :D

Kraam

2012-03-03 | 23:06:12
Maria säger:

Jo var där men såg inget :(

2012-03-04 | 09:05:22
Helene säger:

Hmm konstigt.. Såg flera som bar runt på lådor från dom.

2012-03-04 | 21:41:23
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Anna Olsson säger:

Grattis till bebisen :)



Jag har gissat detta då du bara har lagt in bilder på dig på ansiktet och inte på hela kroppen ;-)

Bitringen är nog ett tecken :) Mia, du kommer få en pojke. Och i framtiden kommer jag och helen få en tjej. För vi fick rosa. :)



Men den bästa presenten var helosanen :)

kramar

2012-03-04 | 22:12:38
Bloggadress: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback