2 underbara vårdagar.

Nu har det vart helt underbart väder i hela 2 dagar. Igår var jag hemma hos Emma och Robert och lunchade och satt i solen och pratade i timmar. Var helt underbart. Blev en hel del bebis prat då Emma e i vecka 38 så hela 20 veckor innan mig :D Jag hade fixat en liten present till Emma och till den lilla tösen. Den verkade uppskattad :D
Idag har jag vart ute i solen och solat. Var riktigt skönt. Sen fick jag tummen ur och rensa i rabatten i min slänt jag fixa förra året. Massor med blommor som e påväg där, helt underbart. Elvis och Mimi har vart helt galna i solen och sprungit runt och busat och solat. Här skall ni få lite bilder att gotta sig i.
.
.
.
kram på er alla.

Kommentarer
Emma säger:

Klart att den var uppskattad gumman! Jättekul att träffa dig nu innan livet vänds upp och ner =)

2012-03-23 | 07:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback