Della och Johan = Sant

I lördags gifte sig Della och Johan. Allt var perfekt. Vädret blev som vi hoppats. Strålande sol under vigseln och efter. Hon älskade alla blommor jag gjort till henne och det e ju alltid skönt :D
Maten vart underbart god och allt sällskap var bättre än bäst. Här skall ni få se några bilder från dagen.
Dukningen med mina blommor.
Vi svenskar kastade ris på dem. Dellas reaktion var -What is that??

En glad brud med champagne.
Förätten. Super god.
Många pussar blev det på natten.
De hade en Photobooth i ett hörn med en laptop o en skrivare. Så kunde man under kvällen ta bilder och få ett minne. Super kul.
Nu skall jag dricka klart mitt kaffe och kanske ta en promenad.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback