9 år tillsammans.

Idag har jag och min kärlek vart tillsammans i 9 år. Helt otroligt vad tiden har gått fort. Vi trotsade vädret idag och åkte till Björketorp och gick på ett franskt café. Vi satt dock inne och inte ute i trädgården :D
Var en god lunch och gott kaffe med en liten kaka till :D
Blev kanske inte ett stort firande men mysigt och lagom.
 

.

.
.
 
Får se hur detta ser ut när jag uppdaterar bloggen. De har gjort om allt på hemsidan där man lägger upp allt o e inte alls som innan. Så e förvirrad. Hoppas bilderna hamnar där jag vill ha dem.
Kram kram
 
 
 

Kommentarer
Helene säger:

Vilken mysig dag ni har haft! Nio år går fort.. Nu väntar vi bara på bröllop ;)
Vad fin din blogg har blivit efter du gjort om den! Fin fin!! Kraam

2012-06-24 | 18:53:48
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback