Dop

Igår döptes lilla underbar Wilma i Öckerö gamla kyrka. Var en superfin kyrka och cermoni. Hon skötte sig galant. O jag fick stora äran att vara en av de 3 faddrarna som Wilma fick. Skall ta hand om henne som om hon vore min. Fick även det stora uppdraget att hälla upp vattnet i dopfuntet eller va de nu heter. O lyckades bra med detta oxå :D Efter dopet vart det tårta och kaffe på Hönö hotell. O så klart presentutdelning. Jag kan ha överdrivit lite då jag hade 2 STORA paket med mig. Köpte denna utegrupp till Wilma att ha när de flyttat till huset och det blir vår igen.
 
Hoppas hon kommer ha kul med den. Hade själv velat ha en sådan till våra små i framtiden.
Var en super söndag iallafall. Men vart lite jobbigt. Att se henne döpas och att den andra faddern vart höggravid så tänker man mycket på allt man inte komme ha med våran lilla kille. Är självklart super glad över lilla Wilma o älskar att träffa henne och Emma men det gör oxå lite ont att vår kille är i himlen. 
Men jag tyckte jag skötte mig bra och var glad hela dagen :D Här skall ni få se glada Emma med en inte lika glad Wilma vid presentbordet :D
 
.
Skall lägga upp bild från kyrkan senare när jag stulit några från andra. Då Jocke bara hade telefonen att ta bild med och det var starkt ljus från fönsterna bakom oss blev det så svårt att se nåt på dem. Men det kommer nån bild senare.

På väg hem på färjan från Hönö. Skönt sommarväder blev det ju.
Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

Det blev en kanondag. Jättefin bild på oss =). Känner med dig gumman, hoppas du vet det. Det är ju svårt med såna här tillställningar att undvika gravida då många i släkten är det just nu.
Kanonpresent iallafall! vi var vid huset i går och tittade ut en bra plats.
Kram

2012-07-03 | 09:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback