Långhelg.

Tyvärr är det måndag i morgon och man återgår till jobbet. Men skall bara jobba 4 dagar sedan e jag ledig i hela 5 dar :D
Denna helgen har vart ganska lugn om man bortser från igår då jag först hjälpte Helene att flytta och sedan efter det vart det middag med alla vänner hos Mackan o Karin.
Vart super trevligt.
Idag har Jocke och jag bakat rulltårta. Mumma. En med hallonsylt o en med blandat Nutella o Jordnötssmör. :D
Upptäckte igår oxå att mina påskliljor e på väg upp. Lite tidigt kanske. Det får ju gärna komma men inte om det fryser på och skadar knopparna.
Eftersom det bara var jag av tjejerna som hade körkort fick jag köra lastbilen vid flytten. Det vart en lätt lastbil men en stor sådan o jag har aldrig kört det. Men gick kanon och backa gick bra det med.
Alla tjejer i bilen. :D
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback