En vacker dag.

Jösses vilket vackert väder vi haft. Strålande sol hela dagen. Jocke o jag gick ut för att kolla skadorna i skogen efter stormen. Man vet ju aldrig hur det gått. Speciellt som vi tog och avverkade massa gran i sommras e det mycket glesare och lättare för träden att falla.
Men glada vart vi när vi bara såg 2 st tallar som fallit. Inte så illa iallafall.
Jocke under rotvältan.
Väl uppe i skogen hittade jag lite konstiga växter måste jag säga. Eller vad säger ni.
Efter vi vart uppe i skogen gick vi ner för att börja elda lite skräp. Jocke tycker det e så kul så kul. Jag roade mig mest med att kolla va katterna sysslade med.
Elvis vill mysa lika mycket ute som inne. Inte lätt att få bild på Jocke då. :D
Nu har vi ätit lite sen lunch och Jocke skall ut o elda vidare. Jag ligger nerbäddad o fryser under en filt. Vart kallt ute ju.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback