Nu får jag ge mig.

Detta e ju pinsamt värren. Har inte uppdaterat på evigheter. Vet ej vad jag skall ursäkta mig med.
Jobbat mycket och vart förkyld en hel del.
Önskar att blogg.se hade en app till Androids oxå och inte bara Iphone. Hade vart lättare då. Eftersom man tar de flesta bilder med telefonene.
O inte alltid man orkar maila dem från telefonene till datorns mail.
Har iallafall jobbat helg nu. Vart riktigt kul faktiskt. Rullat på bra och haft en del att göra.
Nu e det bara 4dagar kvar innan jag får ledigt igen. Men nu mån-tis så samåker jag o Jocke.
Det e mysigt iallfall.
Igår var vi hos Della o Johan för Della fyller år idag så var party. Hon fick ett par silverörhängen som hon verkade gilla. Tyckte de vart riktigt fina faktiskt. Skulle kunna tänka mig dem själv.
Ne nu skall jag slappa o snart sova e ju en tidig dga i morgon.
Skall bli bättre på att skriva.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback