Rörö semester.

I måndags åkte vi till Rörö med Emma, Robert och Wilma. Sedan åkte vi ut till Öarna. Började med färjan till Hönö och sedan vart det färja till Rörö. Tar ju en liten stund att komma ut men det e så underbart.
Tog lite bilder som jag tänkte visa.
 
 
På färjan över till Hönö.
 
 
Wilma är inte imponerad av Jockes bus.
 
 
Mys på altanen första kvällen. Lilla Wilma somnade tillslut på Mamma.
 
 
Underbar promenad runt på Rörö.
 
.
 
På tidagen kom Roberts 2 bröder ut. Blev god mat och gott sällskap.
 
 
Jag var den ända som vågade bada. Usch va dåligt.

Idag har jag vart med Helene på hallarna och köpt blommor då vi gjort bröllops blommor. När vi höll på och snitta alla blommor fick hon för sig att hugga mig i fingret. Hehe ne det var en olycka men lite ont gjorde det allt. Väl hemma sedan så var det besök. Tommie och Veronica samt brorsan var här. Veronica hjälpte mig lite med att fixa till rabatter runt ena fruktträdet. Skall göra så det blir lättare att klippa samt mer rabatt likt. Sedna blev det middag och massa prat.
 
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback