Lite små inredning.

Emellan varven med att göra klart dräneringen på ena sidan försöker jag få lite mysigt att göra. Då blir det att inreda och göra fint inne. Har fått lite olika saker jag inte haft tid att sätta upp men nu så.
 
De vänstra skåpet med glas sitter i köket och den högra bilden e på ett nyckelskåp som ser ut som en gamal bok typ. Med en ram fram som jag satte in en bild från min flora. Fått dessa båda av min bror Matte.
 
på vänstra bilden har jag fått en ny ljuslyckta av Matte :D och den högra "skylten" är en lista med saker man behöver handla. Man bläddrar över små pilar på de saker man behöver handla typ bröd, mjölk, ägg mm mm. Den har jag fått av Jennifer.
Börjar få upp lite saker på väggarna nu och få det lite mysigt. Man hade ju inte så mycket i lägenheten som täcker alla väggar i huset :D
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback