Lite pyssel.

Härom dagen gjorde jag klar mobilen jag arbetat på ett litet tag. Tar lite tid att virka alla figurer. Men den blev ju kanon tillslut. Lite knepigt ljus då blixten gjorde sitt. :D
 

Sedan e ihopsättandet av bebisfilten i full gång. Blev oxå som jag tänkt mig faktiskt. Färgerna känns sommriga o fina.
 
 
Har nu på semestern lyckats få klart första delen i slänten. Allt växer på och trivs. Skall bli roligt att se hur det utvecklas när allt växer till sig.
 
.
Även träden har ju fått en liten rabatt runt sig. Med fina pion vallo runt om.
 
.
 
Jag o Helene hade ett bröllop i lördags som vi fixade blommor till. Här har ni en liten sneakpeak på corsagen jag gjorde.
 
.
 
Nu blir det lite fix på gården.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback