På begäran.

Nu lägger jag på begäran upp bilder på vår lilla vedhög. Folk har velat se hur stor den blev.


Så ni förstår att min rundel jag bygger av ved tar lite tid :D

Tänkte även visa en uppdatering på min fotovägg hemma. Var på Gekås i dag o inhandlade 4 nya ramar. Handlade lite annat kul oxå men det var ramarna som var det viktiga.



Kom just på att jag inte har nån bild på Tussen på väggen. Detta måste ju fixas.

Annars har jag vart ledig idag. Var på Gekås som sagt samt vart över hos Mari och fikat god nybakad äpplekaka.
Våra ackumulatortankar är nu inkopplade och klara med styrning och nytt expansionskärl.
Nu är allt fyllt och Jocke test eldar det nya systemet.
Skall bli skönt att kunna få det lättare med värmen i vinter.

Jo köpte lite olika lökar på Gekås oxå.

Det blev

Klotlök eller Trumpinne
Allium Sphaerocephalon


Berglök
Allium oreophilum '
A. ostrowskiananum'


Kirgislök - PURPLE SENSATION Allium aflatunenese

Samt denna blandning av Allium, Vårlök och Anemone.

Ni kanske ser ett mönster i färgerna :D Skall fylla min nya rabatt i slänten med alla dessa så det blommar vackert på vår och sommar.

Ne nu skall jag vara tråkig igen och sluta. Kanske skall ut och plantera.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback