Kungsbacka med mamma.

Idag var både jag och mamma lediga så vi åkte till Kungsmässan och shoppade och fikade. Lika mysigt som alltid. Blev lite dyrt dock då jag inhandlade mig ett par skor. Men de var riktigt bra skor. Kanon inför vintern.
Så de var inget dåligt köp.
Snygga va. O så e det gummi och skinn så klarar slask o regn och snö o kyla. Helt fodrade oxå.
O bara 599:- så tyckte det var kanon. E så sugen på att få använda dem.
Annars har inte så mycket hänt. Vi har fått vår parabol o digitalbox så vi har massa kanaler igen. :D
O jag sitter o väntar på Jocke som vart iväg o jobbat i 3dagar så skall bli gott o få sällskap igen. E lite ensamt i huset när han e borta.
Så nu skall jag kolla tv och lata mig.
Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

De ser varma och goa ut =) mys!

2011-10-27 | 07:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback