Trädgårdsmässan.

Idag har jag och Heléne vart på trädgårdsmässan på Liseberg. Vart helt underbart. Vi hittade massor med växter både hon och jag.
Vi sprang runt som tokar och pekade på allt o munnarna gick i ett. Bla bla bla bla.
Men gud så underbart det var.
Jag köpte mig 2 st fänrikshjärtan. Sedan vann jag en rosa akleja. Vet ej exakt färg på den men hoppas på dennna.

Sen vann jag en julros och ett gräs. Samt en annan blomma jag ej minns nu hehe.
Skall försöka börja med min rabatt i morgon. Tror det blir mycket rosa i den hehe.


Jag vilar bland blommorna.                                        Heléne har införskaffat sig en helt otroligt vacker vitsippa.

Kiss paus för Heléne så jag vacktar blommorna.

Hon köpte mest pioner konstigt nog hehe.

Har lite bilder från veckan oxå. På min nya klätter spalje med min klätterhortensia på. Samt mina konstiga hönor jag fann i garaget :D


Nu skall jag kolla nya avsnittet av Private practice och sen ta det lugnt för i helgen skall det jobbas på gården.
Kram kram och tack Heléne för ännu en underbar dag.

Kommentarer
Helene säger:

Tack själv för en helt underbar dagg. Måste även tacka igen för den fina vita pionen jag fick av dig :D Oups råkar bara ha fem stycken jag måste plantera nu... Hehe. Måste komma ut till er snart och kika hur ni har det. Kraam

2011-05-06 | 20:29:41
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback